Apoi cineva a descoperit că toate avioanele care zboară la aceeași altitudine (sau altitudine) s-a estompat în mod regulat la aceleași intervale. avionul care zbura la o anumită altitudine era consistent: la orice anume altitudinea s-a estompat la același interval. Un avion la 5.000 de picioare altitudine, de exemplu, s-ar putea estompa la 72 mile, din nou la 50 mile, la 35 mile, și la 21 de mile. Toate avioanele de la această altitudine s-au estompat la aceeași intervale.Avioane la alte altitudini s-au estompat la alte intervale.Acesta a fost un descoperire importantă.Directorii de luptă căutaseră de multă vreme a modalitate fiabilă de a găsi cota avioanelor care vin. Aici, în sfârșit a fost un mijloc prin care aceste informații puteau fi obținute.http://www.hnsa.org/doc/radar/part1.htm (68 of 86)5/2/2006 16:44:27 MANUALUL OPERATORILOR RADAR - Partea 1 unghiuri pe care le puteți măsura, dar trebuie antrenează lobul cu câteva grade deasupra suprafata.Un avion foarte indepartat va fi doar câteva grade deasupra orizontului; de aici, dificultatea de a măsura a apare un unghi mic.