Nu este intenționat ca această hartă să fie utilizată pentru altitudinea reală determinarea.Oricand diagrame teoretice ale acestui natura sunt folosite acestea ar trebui verificate când urmărirea avioanelor de altitudine cunoscută.Astfel, cel acuratețea diagramei de estompare poate fi testată și orice modificările necesare efectuate.Să luăm un caz ipotetic în care avioanele sunt presupuse a fi în zbor orizontal și a se vedea doar modul în care este determinată altitudinea lor. La ora 1000, radarul raportează un bogey mare (neidentificat avioane), zero-nouă-zero adevărat, distanță 90 mile.După mai multe rapoarte, operatorul raportează că ecoul este se estompează și, în cele din urmă, la 1011, dispare la zero- opt-sase, interval de 56 mile. Acest lucru indică faptul că avioanele au intrat într-o zonă de estompare, dar tu nu știți care, deoarece ar putea fi oricare din trei zonele de estompare afișate pe diagramă la acel interval. Prin urmare, este necesar să se marcheze fiecare linie pe partea inferioară a fiecărei zone de estompare la acel interval, deoarece avioanele se închid (punctele A, B și C).(Dacă avioanele se deschid, marcajul va fi plasat deasupra fade zonă.)