Observați că portul a fost complet ascunsă de malul radarului linie în toate cazurile, și că o navă care ar putea fi situat oriunde în interiorul zonelor umbrite nu ar apar din cauza acestei distorsiuni a lăţimii fasciculului.Remarcile explicative din primul desen sunt aplicabil tuturor ilustrațiilor ulterioare. Toate exemplele s-au bazat pe presupunerea că reflectarea egală se obține de la toate puncte de-a lungul liniei țărmului.În timp ce acest lucru este rareori cel caz real, este o presupunere necesară pentru a situaţie teoretică.Linia de ţărm radar va diferi de la linia efectivă a ţărmului cu o sumă în funcţie pe lățimea fasciculului antenei, conturul și alcătuirea terenului din imediata vecinătate a linia țărmului, orientarea navei față de țărm la un moment dat și valoarea câștigului de receptor folosit.Este imposibil de descris toate situaţiile care ar putea a întâlnit în mers pe o linie de țărm cu radar. Fiecare problemă are propriile sale caracteristici speciale, și trebuie tratate individual de către navă implicat.