În sfârșit, îți dai seama de importanța verificarea frecventă a compoziției pe măsură ce intervalul se închide. În orice moment, un pip poate deveni mai mulți. De altfel, reversul este adevărat chiar și în cazul unui contact de închidere, în cazul în care navele care o compun contact formează brusc o dispoziţie mai mică.Radar operatorii au raportat că au fost scufundate nave, pentru că au făcut-o nu realizez că există mai mult de o cale pentru doi sâmburi să devină un sâmbure. Estimarea numărului de avioane. Un contact de avion dă un sâmburi îngust care sare sălbatic și neregulat. Un ecou mare de avion, cu toate acestea, va sări mai puțin neregulat decât un mic unul, la fel cum un sâmbure dintr-o navă mare va sări mai puțin decât un sâmbure de la o navă mică.Două avioane vor da de obicei un sâmbure ceva mai lat (mai larg ca interval sau rulment), iar pip-ul va crește și cad mai încet și mai regulat.Ecoul a trei sau mai multe avioane în formare vor avea o neuniformitate, mișcare jigging, distinct diferită de două planuri prin faptul că nu este regulat.Ecoul nu va scădea la sau aproape de zero, dar va varia la aproape înălțimea maximă.