Observați, de asemenea, că jumătatea din spate a munților nu arată.4.Distorsiunea lățimii fasciculului (the întinderea terenului în rulment).Notă că este maxim în puncte de tangenta.Uita-te la malul superior al http://www.hnsa.org/doc/radar/part3.htm (33 din 100)5/2/2006 16:45:01 MANUALUL OPERATORILOR RADAR - Partea 3 peninsula și observați că distorsiunea liniei tarmului (datorita fasciculului) distorsiunea lățimii) este mai mare la stânga decât la dreapta.Aceasta se datorează faptului că unghiul dintre fasciculul radar și linia țărmului este mai mică la stânga decât la dreapta.5.Nava 1 arată ca o mică peninsulă.Contactul ei a fuzionat cu pământul, datorită la distorsiunea lăţimii fasciculului.Dacă teren ar fi a fost o țintă radar mult mai bună decât nava, contactul datorat celui dintâi ar fi acoperit complet asta din cauza navei.6.Nava 2 se contopeste si cu malul și formează o denivelare pe ea.În acest caz ea a fuzionat cu pământul din cauza pulsului- distorsiunea lungimii (dispândirea intervalului). Reducerea câștigului receptorului poate cauza ea să se despartă de pământ dacă era nu prea aproape de mal.