Dacă pip-ul este clar operatorul intervalului știe că pointerul și sau antrenorul sunt pe țintă.Dacă pip este înnorat, antrenorul și indicatorul sunt departe de țintă. Cu toate acestea, pe unele ținte, cum ar fi un zbor de avioane, va fi imposibil să obțineți un pip clar. Sub 12 grade de altitudine, ED nu poate fi s-a bazat pentru a da unghiuri de poziție precise.Cu țintele de suprafață știm care este unghiul de poziție este, și deci nu sunt preocupați de incapacitatea de ED pentru a da un unghi de poziție precis.În tren nu există această inexactitate. Căutarea atunci când nu sunt date lagăre sau intervale de către radarul de căutare. În căutare, când direcția și distanța nu sunt date după radarul de căutare, practic aceeași metodă este folosit așa cum a fost descris în secțiunea precedentă.The http://www.hnsa.org/doc/radar/part4.htm (49 din 126)5/2/2006 16:45:28 MANUALUL OPERATORILOR RADAR - Partea 4 Căutare cu rulmenți și intervale date. Se vor oferi rulmentul și intervalul aproximativ către operator de către CIC.Intervalul aproximativ este plasat pe cadranul intervalului.