Amintiți-vă că bruiajul va fi probabil să fie mult mai puternică decât majoritatea ecourilor și va tinde să producă semnale de saturație. Prin urmare, atunci când potriviți sâmburi în bruiaj asigurați-vă că controlul câștigului este redus suficient, în caz contrar va fi dificil să se potrivească. Două nave pot obține astfel o remediere la bruiaj. De asemenea, indicatorul ar trebui să se potrivească blocarea lunetei lui. Amintește-ți totuși, minor lobii sunt mult mai importanți atunci când sunt afectați printr-un semnal de bruiaj decât sunt în mod normal.Așa să fie foarte atent atunci când utilizați această metodă pe care nu o faceți ajunge pe un lob minor atunci când se potrivește înălțimea de bruiaj pe cele două lunete.Rotiți antena pentru a determina dacă bruiajul iar ținta se află pe același rulment.Dacă sunt nu pe același rulment, o îndreptare și antrenament este de așteptat o eroare de mai multe grade sau mai mult, chiar dacă aparent este posibil să se potrivească sâmburi. Raportați acest lucru la CIC. Când ținta și bruiajul sunt mai puțin de 5 grade distanță în rulment va fi dificil de determinat dacă bruiajul este pornit sau în afara lagărului țintă.