Brumarea nu va fi doar 4-SA-8 SA RADAR direcțională, dar adevărata sa direcție nu va fi schimbat de orice schimbare bruscă a navelor tale Bineînțeles. Interferențe provenite de la bordul dumneavoastră nava va fi fie nedirecțională și va apărea pe toate rulmenții, altfel va fi mereu pe unele un anumit comportament relativ, indiferent de al tău navele schimbă cursul. Încercați să mutați controlul câștigului în sus și în jos. Acesta este probabil una dintre cele mai importante contramăsuri care pot fi luate, și cea cel mai frecvent trecute cu vederea din cauza sa simplitate.În cele mai multe cazuri, cu excepția cazului în care zgomot eficient se întâlnește bruiaj modulat, există http://www.hnsa.org/doc/radar/part4.htm (69 din 126)5/2/2006 16:45:28 schimba din cand in cand, deci daca esti persistent destul de multe informații pot fi obținute. Raportați natura și efectul blocării către CIC. Recunoașterea tipului poate fi dificilă deoarece modelele nesincrone apar uneori neclare dincolo de recunoaştere.În măsura în care cunoaşterea tipurile de bruiaj* pot ajuta la identificarea bruiaj în unele cazuri, aceste informații ar trebui să el raportat.