Uneori este singurul mijloc disponibil, din păcate, și ar trebui, prin urmare, să stăpânim ea în detaliu.Să luăm în considerare câteva dintre dezavantajele calculând cursul și viteza unui contact radar prin această metodă. În primul rând, soluția este corectă numai atunci când nava noastră rămâne pe un drum constant cursul și viteza pe toată perioada de timp folosit pentru a forma parcela relativă.În plus, dacă viteza relativă este lentă, necesită o mai mare perioadă de timp pentru a stabili o parcelă relativă care este suficient de mare pentru a măsura cu orice grad de acuratețe.În formarea unei parcele relative, o schimbare a viteza nu este ușor de detectat.Acest lucru crește posibilitatea de eroare în soluționarea viteza contactului.Procedură 1.Alegeți scara de 3:1 pentru diagrama vectorială.2.Desenați de exemplu pe un curs de 060 de grade patru unități lung.(scara 3:1).3.Alegeți scara de 2.000:1 pentru diagrama relativă.Plot M1 la 020 grade, nouă unități din e. 4. Folosind scara 2.000:1, reprezentați M2 la 350 grade, două unități de la e. http://www.hnsa.org/doc/radar/part5.htm (13 din 30)5/2/2006 16:45:36 14.