Alegerea celui mai eficient format și organizare a Informațiile POS pot fi rezolvate numai după câteva experimente. Nu există un model ideal.Fiecare OHS trebuie să decidă ce este mai bine pentru acea unitate.Ce cel mai important este că POS este înființat astfel încât să fie util personalului, că este aprobat de oficialii responsabili ai SSM și este menținut până la data si este folosit de personal.este 4-12 Ghidul Tehnic HSE-OM/WP Nr.124, Mar 82 (4) Următorul pas este strângerea și compilarea materialului de conținut care pot fi împărțite în două tipuri.(a) Primul tip de material este informații de fundal precum copiile de rezumate ale reglementărilor pertinente privind instalarea și serviciile de sănătate, organigrame, formulare de evidență și raport și similare deja pregătite articole. Sursele pentru acestea vor include birourile de personal, biroul de siguranță, cabinetul adjutantului si fisele administrative si referinta clinicii de sanatate Deși multe dintre aceste articole nu sunt de obicei integrate în POS, acestea ar trebui să fie menționate în acesta și să fie ușor accesibile personalului OHS.