O urgență sistem de comunicații, cu legături cu forțele de pompieri, securitate sau echipe de salvare, poate fi foarte de dorit pentru facilitățile clinicii OH.4-7.Înregistrări și rapoarte OHS.a.General .(1) Un sistem bun de înregistrări și rapoarte este de bază pentru a eficientiza administrarea îngrijirii pacientului și OHP. Aceasta implică trei generale categorii de evidențe: fișe medicale individuale cumulate, compensații înregistrări și înregistrări administrative și rapoarte aferente.(2) Pe lângă îndeplinirea cerințelor OSHA și a altor cerințe legale, OHS înregistrările „ar trebui să furnizeze date pentru utilizare în plasarea unui loc de muncă, stabilirea stării de sănătate standarde, menținerea sănătății, tratament și reabilitare, lucrătorilor cazuri de compensare, studii epidemiologice și asistență managementului cu programul evaluare și îmbunătățire.”* * Comitetul pentru evidențele medicale industriale, Ghid pentru dezvoltarea unui Sistemul de înregistrări medicale industriale, Asociația Medicală Americană, 1972, Chicago.4-18 Ghidul Tehnic HSE-OM/WP Nr.124, Mar 82 (3) Comandantul MTF are responsabilitatea finală pentru pregătirea, întreținerea, utilizarea, controlul și eliminarea tuturor dosarelor medicale și rapoarte.