(2) Toate solicitările medicului local pentru tratamentul angajaților trebuie să fie incluse scris si semnat de medicul curant, precizati durata de timp pentru continuarea tratamentului (de exemplu, 3 luni) și să fie aprobat de către medic responsabil SSM.Determinarea dacă cererea poate fi respectat se bazează pe o evaluare a: (a) Disponibilitatea resurselor. Se vor furniza toate medicamentele de către angajat. (b) Efect potențial asupra volumului total de muncă al personalului OHS. (c) Beneficii potențiale în ceea ce privește facilitarea angajatului întoarcerea la muncă sau reducerea la minimum a timpului de muncă pierdut pentru îngrijirea sănătății.(3) Dacă asistenta sau alt membru al personalului SSM are întrebări despre oferind astfel de tratamente angajaților, acestea vor fi discutate prompt cu OHMD astfel încât întrebările pot fi rezolvate.Când astfel de servicii pot fi cu condiția, alte beneficii pozitive pot include relații îmbunătățite cu angajații, medicii comunitari și supraveghetorii, Cu toate acestea, trebuie să fie atent luate pentru a fi siguri că sunt respectați factorii etici și juridici, că aceasta este modalitatea cea mai practică (pentru angajator și angajat) de a oferi îngrijirea necesară și înregistrarea corespunzătoare a îngrijirii acordate (și a oricărui angajat reacție la aceasta) se face în fișa individuală de sănătate și se raportează la medic personal.