În unele cazuri, acest lucru a fost limitat la medicul de sănătate a muncii sau asistentă care prezintă o prelegere pe această temă la școală. În altele, s-au făcut aranjamente pentru ca studenții să viziteze serviciul de sănătate. Astfel de vizite pe teren au variat de la o vizită de observare de 4 până la 6 ore pentru un întreaga clasă la o orientare mai cuprinzătoare de 3 până la 5 zile pentru 1 până la 3 elevi la un moment dat. Aceste din urmă programe au inclus o oarecare participare supravegheată de către studentul din OHP. Este posibil să fi fost aplicarea unui simplu îmbrăcarea, efectuarea unui istoric de sănătate sau testele inițiale de screening de alăptare pentru examenele fizice de rutină. Trebuie avut grijă la stabilirea elevului programe de orientare pentru coordonarea cu MEDDAC și personalul de instalare (de exemplu, personal juridic, administrativ și alt personal profesional) cu privire la securitate, răspundere, acorduri de afiliere și alte contracte administrative factori.Ar trebui să existe, de asemenea, o înțelegere clară și un acord cu facultatea şcolii cu privire la obiectivele şi sfera programului studenţesc şi responsabilitățile tuturor celor implicați, inclusiv ale studenților.