Faceți acest lucru gestionând spot-to-muzică raportul și plasarea acelor spoturi în cadrul programului muzical.The formatul ar trebui să rețină atenția ascultătorului cu un echilibru muzical formatul va modela sunetul general al programului. Consultați cel mai recent sondaj local de audiență pentru a determina obiceiurile de ascultare și preferința muzicii.Programatorul stației va fi deja setat intervalul orar și stilul de muzică pentru spectacolele locale.Trebuie să determina cantitatea și echilibrul muzicii grafice față de vechile, lor plasarea în fereastra emisiunii, numărul de locuri de utilizat în emisiune și cât de des să difuzați aceste anunțuri. Sondajul rezultatele pot arăta preferința publicului pentru melodii de top sau vechi și pot indică saturația anunțului spot. Majoritatea posturilor pregătesc o roată muzicală (ceasul fierbinte; Figura 1-1), reprezentând o oră de timp de spectacol local, ca ghid pentru discul local jochei.Se obișnuiește un cerc corespunzător cu fața unui ceas arată DJ-ul solicitat sau sugerat, arată elementul la aer și timpul aproximativ pentru aerisire, conform POS local.