Managerii studioului au fost șocați și au crezut că oamenii vor cred că camera lucrează amator și că această scenă a fost inclusă în film de către Dar   publicul ,  încântat   că poate  să citească  gândurile  actorului  în  greșeală.expresii,  în mod inconfundabil  a susținut  noua  metodă. În ciuda opoziției de studio, Griffith și-a mutat camera din ce în ce mai aproape de jucători.c. Pe măsură ce   Griffith   a început   să facă   prim-planuri   nu numai   ale   fețelor   actorilor săi   ci și   obiecte și alte detalii ale scenei, a demonstrat că a fost „împușcătura” și nu. actorul care era unitatea de bază de exprimare a filmului. Când, la lovitură completă și prim-plan, a adăugat lovitura extremă de la distanță în 1909, el finalizase „loc lung combinație  care  rămâne  astăzi  abordarea  clasică  După ce a adăugat și o metodă de asamblare și materialul din fiecare scenă de film.