Amintiți-vă   în   scena noastră   anterioară   ordonată   camera  ,   lunga     împușcătură   la    prim-plan.  MS  apoi  a condus  spectatorul împușcătura i-a arătat pe primul sergent și pe funcționarul companiei. Atenția departe de încăperea în ansamblu la un grup de trei persoane. De asemenea, MS a oferit  o tranziție lină la un prim-plan al actorilor principali. O tranziție lină de la   LS   la   CU   este   cel mai   necesar. Vă puteți imagina   fețele   confuze   ale   public  dacă    ați trecut  de la  un  LS  al  întregii  încăperi  la  un  CU  al  primului  sergent fata?c. Primul-plan.(1) Primul-plan-ul duce   privitorul   dreptul   la   acțiune. Totul   este eliminat   din   scena   cu excepția  lucrui   anume   pe care   îl aduci   la   atenția spectatorului. Următorul când   vorbești   cu   cu cineva,  observă   cum   te uiți   în mod constant   la   față  și  alegând  diverse  detalii. în timp ce vorbesc cu ei.