Restrângeți subiectul la publicul țintă. În cele mai multe cazuri, probabil că sunt soldați înrolați juniori.Cu cât este mai mare domeniul de aplicare, cu atât mai multe imagini și cuvinte sunt necesare pentru a spune povestea. Un domeniu îngust cu puține imagini va face mai ușor pentru cititorul să înțeleagă povestea.o Concentrați-vă pe oameni. Oamenii fac ca povestea ilustrată să merite citește.Cititorii se relaționează mai bine cu ceilalți decât cu obiecte neînsuflețite, așa că lăsați-i pe oameni să spună povestea voastră imagine. O poveste ilustrată despre tirul de tancuri ar trebui spusă cu oamenii în turelă, stabilirea țintelor, folosirea radiourilor, muniția de cocoașă, efectuarea de recenzii după acțiune etc.o Atractie universală. Luați în considerare publicul dvs. și universal apel.Ar fi interesați infanteriștii din divizie într-o poveste ilustrată despre sistemul de publicații? aceiași infanteriști găsesc o poveste ilustrată despre expert Concursul de insigne de infanterist este atrăgător? Poate fi necesar efectuează o analiză a audienței pentru a afla ce subiecte ar face fi atrăgător. În multe comunități militare, există o public considerabil de angajați civili care trebuie luat în considerare parte a cititorilor dvs.