Poștă sondaje: 15 DI0430 o sunt ușor de manevrat deoarece nu necesită intervievator instruire sau monitorizare.o sunt fără părtinire a intervievatorului atunci când întrebările sunt corecte scrise şi evaluate.o costă în general mai puţin deşi costul poate fi înşelător deoarece ratele scăzute de răspuns pot necesita multe chestionare să fie trimis prin poștă.o face selecția participanților mai ușoară, deoarece a fost pregătită listele pot fi utilizate.o permit o acoperire geografică largă care face e-mail sondaj foarte atractiv pentru comandanții de stație.o oferă posibilitatea unor răspunsuri mai sincere la întrebări care poate fi jenant să răspunzi la telefon sau interviu personal. Sondajele prin e-mail au și unele dezavantaje, prin aceea că: o limitați selecția participanților la corespondența disponibilă liste (literele pot fi adresate „ocupantului” sau „rezidentului”, dar acestea lasă de obicei o impresie negativă cu respondent).o au de obicei o rată de răspuns scăzută, ceea ce poate denatura rezultatele (cei care nu răspund ar putea fi mult diferiți de aceia cine o fac și când cei care nu au răspuns reprezintă 50 până la 70 la sută al publicului, distorsiunea poate fi gravă).