Dacă un punct apare puternic și sugerează că o schimbare este solicitat, ar trebui efectuate mai multe întrebări înainte de decizii sunt luate.Înainte de a se lua o decizie de modificare a unei politici existente sau format, ar trebui testat pe un anumit public sau un segment reprezentativ al acelui public.După treptat implementare, răspunsul negativ poate fi preluat imediat.Valoarea informațiilor obținute prin utilizarea acestei metode crește pe măsură ce procesul se repetă.Dacă o constatare se menține pe parcursul unei serii dintre aceste interviuri, și în întreaga audiență, ar putea fi privite ca fiind valide statistic.CONSTRUIREA UNUI CHESTIONAR Alcătuirea unui chestionar poate fi mult ca alcătuirea un puzzle.Odată ce ai început în direcția corectă, restul piesele cad la locul lor.Există practic două tipuri de chestionare, uneori numite Programul sondajelor: o autoadministrat o interviu-administrat Așa cum indică numele, respondentul își completează pe cont propriu cel autoadministrat și pe cel autoadministrat, altcineva o face.