Prin urmare, este extrem de important să mențineți corect raportul spot-muzică. Dacă nu ai public, nu contează cât de bune sunt spoturile sau câte dintre ele aerisești sau cât de mult informațiile de comandă pe care le oferiți. Nu există o formulă tare și rapidă pentru un echilibru adecvat instrument pentru a determina cât de bună face stația dumneavoastră în acest sens va fi în sondaje privind publicul. Sondajul dvs. local vă va oferi feedback care indică cât de bine echilibrat este formatul dvs. În eveniment nu ai deja stabilit un echilibru de format, un bun locul de început este de șase minute de muzică pentru fiecare minut de spoturi.Of bineînțeles, vă ajustați de acolo în funcție de feedback-ul primit în anchete de audiență.CLUSTE SPOT Cele mai multe stații vor grupa spoturi împreună, mai degrabă decât să le facă sandwich între melodii.Această metodă va da un sunet „mai multă muzică”.Un spot grup sau set de puncte de două sau trei spoturi la fiecare 10 până la 12 minute roata muzicală nu este neobișnuită.Clusterul spot poate fi alcătuit dintr-o combinație de produse spoturi (carted) și anunțuri pentru cititori (în direct), în funcție de accent pe informațiile de comandă.