De cele mai multe ori, telespectatorii mințile nu sunt pregătite pentru poveste și este nevoie de un cuvânt sau două pentru a o face fii pe deplin alertat pentru a primi informațiile esențiale. De obicei, un prospect poate fi mult mai bine schimbându-l puțin. EXEMPLU: „130- MII DE SOLDAȚI POT FI TĂCĂȚI DIN ARMATĂ ÎN VIITORUL APROPIAT, A FOST ANUNȚAT AZI.” Acest lucru ar fi mai sigur de cel al ascultătorului înțelegând dacă s-ar formula „ARMATA ANUNȚATĂ AZI A ANTICIPAT REDUCERI DE 130 DE MII DE MANUTENȚI ÎN VIITORUL APROPIAT.” The Lead Corpul După conducere, povestea trebuie să aibă o dezvoltare logică. Acesta este corp. Este, pur și simplu, spune restul poveștii într-un mod ordonat moda, curgând lin până la sfârșit. Desigur, cel mai important fapt va veni în continuare și următorul fapt cel mai important în continuare și așa mai departe. Acesta este important în scrierea transmisiunii, deoarece timpul de difuzare este limitat și valoros. De obicei, aceeași poveste va fi divulgată atât în ​​tipărire, cât și în difuzare. media.Nu este deloc neobișnuit ca versiunea de difuzare să fie doar una a zecea cât de lungă ca versiunea tipărită.