Acestea sunt denumite „mușcături de sunet” sau actualități. În cele din urmă, reporterul rezumă la camera. Există multe variante ale formulei de mai sus. Reporterul cu experiență va căuta în mod constant o modalitate mai bună de a spune povestea.PROCEDURI DE BAZĂ DE EDITARE Formatul, procedurile și tehnicile de editare vor varia de la persoană la persoană persoană și din stație în stație.Să presupunem că scenariul a fost scris și narațiunea principală a fost plasată pe banda de producție. Aceasta este o cerință normală de știri/producție. Când așezați (introduceți sau asamblați) videoclipul și audio pe înregistrare casetă, videoclipul ar trebui să se potrivească cu audio. O secvență de editare tipică ar putea fi: o Editorul va lucra dintr-un jurnal care listează toate scenele din bandă(e). Poate fi pregătită în momentul filmării sau ca caseta este revizuită la stație sau la biroul dumneavoastră. Jurnalul va descrieți pe scurt scena și arătați unde se află pe bandă folosind contorul de pe aparatul de redare.o Producătorul, editorul și/sau uneori reporterul vor decide ce scene să folosiți, în ce ordine și timpul de care aveți la dispoziție să spună povestea.