de pe arborele cu came sunt proiectate pentru a deschide supapele fără probleme și treptat. Evită șocurile supapelor și permite funcționarea silențioasă. Designul final este de obicei un compromis între eficiență și silențialitate. funcționare. ținut  închis  de presiunea  arcului. La motoarele în patru timpi, fiecare supapă este deschisă. la fiecare   altă revoluție  a  arborelui cotit,  astfel  arborele cu came  este  angrenat  să  ruleze  la o jumătate din turația arborelui cotit. Când lobul camei se rotește în afara drumului, supapa este închisă și În  majoritatea  motoarelor, lobii Acest 7 OD0610 2.Clasificarea motoarelor.după tipul de carburant utilizat, tipul de sistem de răcire utilizat sau sau   supapă  și aranjamentul cilindrului.construit pentru a satisface nevoile sistemului pentru care va fi utilizat. Toate funcționează pe aceleași principii de bază și sunt Ingineria auto pot fi cla sificate în funcție A. Combustibil l. (1) Gaz .A  hidrocation, obținut din m pet roleum, care  este  potrivit  ca un combustibil pentru motor cu ardere internă.