elimină  legătura  lungă  dintre  arborele cu came  și   supapă. Acest aranjament niste (3) F Cap. În motoarele cu cap F, supapele de admisie sunt în mod normal amplasate în cap, în timp ce supapele de evacuare sunt amplasate în blocul motorului. aranjamentul combină, de fapt, capul L și capul I. Supapele din cap sunt acționate de la arborele cu came, prin tapeți de împingere. tije și brațe culbutoare (aranjament capul I), în timp ce supapele din bloc sunt acționat direct de arborele cu came de animale de companie (dispoziții cap L). d. Aranjamentul cilindrilor. Motoarele de automobile variază, de asemenea, în aranjament Aranjament cilindric în lichid de cilindri, în funcție de utilizarea motorului.motoarele răcite sunt de obicei de tip linie sau V; în motoarele răcite cu aer, este V tip,  radial sau   orizontal opus.(1) In Linie. Aranjarea cilindrului în linie verticală este una dintre cele Toți   cilindrii  sunt  turnați  sau  asamblați  într-o linie dreaptă mai sus cel mai  larg  folosit.