Otto care, în 1976, a aplicat pentru prima dată principiile acestui motor.N.A .13 OD0610 a. Ciclu în doi timpi. Un motor pe benzină cu ciclu în doi timpi este prezentat în De fiecare data Admisie, compresie, putere, Orice cealaltă cursă de pe acest motor este o cursă de putere. Figura 1 11. pitonul se mișcă în jos, se află pe cursa de putere și evacuarea are loc în continuare, dar sunt finalizate în doar două timpi. Porturile de admisie și evacuare sunt tăiate în peretele cilindrului în loc de în partea superioară a camerei de ardere ca în motorul cu ciclu în patru timpi. pitonul se mișcă în jos pe cursa sa de putere, mai întâi descoperă orificiul de evacuare. pentru a lăsa să scape gazele arse și apoi depășește orificiul de admisie pentru a permite un nou amestec de aer combustibil pentru a intra în camera de ardere. Apoi, pe cursa ascendentă, pitonul acoperă ambele porturi și, în același timp, comprimă noul amestec. În motor apărut în în pregătire pentru aprindere și încă o cursă de putere.