Conținutul de minerale face ca apa să fie „dură”. Ambarcațiunile sunt predispuse să preia apă de completare din diferite localități. Prin urmare, acest buletin va prescrie tratarea apei de răcire de duritate medie și conținut de minerale.1-5. Formarea de scară. a sărurilor dizolvate în apa circulantă au tendinţa de a forma fie depuneri tari fie nămol moale. Formarea de calcar și depunerile de nămol pot cauza defecțiunea căptușilor cilindrilor, a capetelor și a blocului motor. Calcarul format pe suprafețele de transfer de căldură încetinește schimbul de căldură și poate provoca supraîncălzirea locală sau „puncte fierbinți”. Supraîncălzirea cauzează defectarea uleiului de lubrifiere. , segmente de piston lipicioase și uzură crescută a motorului. Spațiile capilare care există sub scară și depozitele de nămol sunt locuri de reproducere pentru rugina și coroziune. înseamnă.Dioxidul de carbon dizolvat va forma acid carbonic.