Echipa instalează lumini astfel încât unul să fie la aproximativ 1 metru deasupra apa si cealalta are vreo 2 metri FM 90-13/MCWP 3-17.1 deasupra apei și la 2 metri în spatele ei, cu fața la 45 de grade în amonte.Echipa de marfă așteaptă până când i se semnalează cruce.Folosește o recunoaștere cu trei oameni barca ca dispozitiv de plutire pentru a purta marcaj materiale, detectoare de mine, ochelari de vedere pe timp de noapte- gle şi un radio.Barca de recunoaştere este acoperită cu o secţiune de plasă de camuflaj şi este parțial dezumflat după încărcare astfel încât plutește jos în apă pentru a-și reduce semnul tura.Plasa de camuflaj este asigurata de linii de salvare pentru a ajuta la menținerea încărcăturii în barca parțial scufundată.Echipa de marfă cruci orientate pe si inot usor în amonte de luminile de tranzit astfel încât să poată derivă în țărm cu curentul, limita- ing zgomotul și stropirea.instalează Echipa de pregătire aterizare marcatorii ca primă prioritate.