Din moment ce crucea- Rata de utilizare a plutelor este mai mică în timpul întunericului, fiecare site arată totalul călătoriilor cu pluta separat (în timpul zilei și în timpul nopții).Un exemplu a produsului acestui prim pas este prezentat în Figura B-5, pagina B-10). Inginerul determină trecerea cerințe folosind factorii din tabel B-4. Apoi blochează periferia de trecere. cote pentru toate unitățile în funcție de alocarea locației, capacitatea amplasamentului și ordinea de trecere în schema de manevră.După adăugarea celui perioadele de trecere ale unităților la grafic, el coordonează planul cu S3 pentru a asigura că unitățile vor ajunge pe malul îndepărtat de când sunt necesare (vezi Figura B- 6, pagina B-11). Dacă nu, S3 și inginerul lucrează împreună pentru a ajusta ordinea de trecere a unităţilor subordonate.Tehnica de bază informaţia rămâne constantă ca diferită secvențele de încrucișare sunt verificate până la unu îndeplinește cerințele de țărm îndepărtat. Vehiculul- diagrama capacității de trecere este principala instrument pentru finalizarea planului de trecere.