3. Două sute de vehicule pe oră, cu un spațiu de 30 de metri cu 16 kilometri pe oră, poate traversa podul. Figura C-6. Proiectarea podului FM 90-13/MCWP 3-17.1 Tabel C-10.Determinarea clasificării podurilor Trecere Tipuri Normal: cu roate urmărite Prudență: cu roate urmărite Risc: cu roate urmărite Viteza curentă în MPS (fps) și MLC 0-0,9 (0-3) 96 75 105 85 110 100 1.2 (4) 96 75 105 85 110 195 1.5 (5) 96 70 100 80 105 90 1,75 (6) 96 70 100 80 105 90 2 (7) 82 80 96 80 100 90 2.5 (8) 2.7 (9) 3 (10) 65 60 75 65 82 75 45 45 50 50 65 65 30 30 35 35 40 40 Tabel C-11. Numărul de bărci necesare pentru ancorarea unui pod cu panglică Viteza curentă în MPS (fps) 0 la 2,0 (0 la 6,5) 2,0 până la 2,6 (6,5 până la 8,5) 2,7 (9) Peste 2,7 (peste 9) Număr de bărci: Număr de pod Golfuri 1:6 1:3 1:2 Podul trebuie să fie ancorat folosind un sistem de cabluri aeriene tem.NOTĂ: Ancorarea podurilor de panglică este în mod normal plished prin legarea BEB-urilor de partea din aval a pod.Numărul de bărci necesare este indicat în masa.