clătiți cu apă curată pânză .în amestec de sodiu După încetarea spumei, și uscat cu curat 4.5.Inspectați capacul pentru a nu exista lovituri nu poate fi reparat, instalați capacul nou și crăpăturile. Verificați etanșarea pentru tăieturi, rupturi și pierderi de rezistență. Dacă garnitura este nefuncțională, instalați o nouă pecete.13-20 TM 9-2350-261-20-2 INSTALARE 6.Aplicați un strat epoxidic pe capacul cutiei bateriei (1).7.Puneți garnitura (2) și suportul (3) pe capac (l).8.Securizați cu patru șuruburi (4) și blocare nouă- piulițe (5).1.Montați capacul cutiei bateriei (pagina 13-3).3.Opriți/opriți motorul see your -10).URMARE PAȘI 2.Porniți motorul, ridicați și blocați rampa (vezi -10).SFÂRȘITUL SARCINII 13-21 TM 9-2350-261-20-2 DESCRIERE CONFIGURARE INIȚIALĂ Instrumente: REPARAȚI CUTIA BATERIEI (TOATE CU EXCEPȚIA M125A2 ȘI M106A2) Această sarcină acoperă: Înlăturare (pagina 13-22). Curățare, inspectare și reparare (pagina 13-23). ​​Instalare (pagina 13-23). ​​Kit de instrumente pentru mecanică generală (articolul 30, aplicația D) Set chei tubulare (articolul 89, aplicația D) Cheie dinamometrică (articolul 94, aplicația D) Materiale/Piese: Kit de acoperire epoxidică (articolul 15, aplicația C) Bicarbonat de sodiu (articolul 55, aplicația C) Piuliță cu autoblocare (3) Piuliță cu autoblocare (4) Personalul necesar: Mecanic de unitate Referinte: Vedeți-vă -10 Conditii echipamente: Motor oprit/oprit (vezi - 10) Capacul cutiei bateriei și cablurile au fost îndepărtate (pag 13-3) Bateriile și dispozitivele de fixare au fost îndepărtate (pagina 13-16) Rampa coborâtă (vezi -10) ELIMINA NOTĂ Reparația cutiei bateriei M577A2 este limitată ed la înlocuirea divizorului de canal și barele de protecție din cauciuc pentru capacul cutiei bateriei.