Selectează automat treapta de viteză potrivită în funcție de drum, condițiile de încărcare și intervalul selectat.2-9 TM9-2350-261-20-1 C O M P O N E N TS D I F E R E N T I A ​​L Diferenţialul este format din trei ansambluri majore. Acestea sunt cutia de viteze în unghi drept (1), unitatea de direcţie cu saboți de frână (2) și doi arbori de ieșire (3). Fluxul de putere este de la transmisie la cutia de viteze în unghi drept (1) la unitatea de direcție (2). Când conduceți drept înainte, unitatea de direcție (2) furnizează putere egală pentru ambii arbori de iesire (3).Presiune activata fie pârghia de direcție încetinește sau oprește tamburul de frână din dreapta sau din stânga, în interiorul unității centrale de direcție (2) și reduce viteza arborelui de ieșire din dreapta sau din stânga (3). Prin încetinirea unei părți, creșteți viteza celeilalte și suportul se va întoarce în direcția frânei aplicate.Presiunea egală pe ambele pârghii de direcție se aplică ambelor frâne și încetinește sau oprește earner. Comutatorul de supraîncălzire diferențială (4) este conectat la o lampă de avertizare în habitaclu.