2.Puneți COMUTATORUL MASTER la OFF.3.Multimetrul a citit mai mult de 17 volți?NU 1. Înlocuiți toate diode deteriorate dispozitiv semiconductor ansambluri și sârmă bobinată rezistențe fixe în turelă cutie de distributie (pagina 17-25).2.Verificați că nu au fost găsite defecte.1.Reparați cablajul principal din față (pagina 14-3).2.Verificați că nu au fost găsite defecte.I eu 3-64 TM 9-2350-261-20-1 D I S C O N N E C T / C O N N E C T A L T E R N A T O R ( G E N E R A T O R ) T E S T K IT Trusă de scule pentru mecanicul general (articolul 30, aplicația D) Kit de testare a alternatorului (articolul 74.1, aplicația D) Clești pentru conectori electrici (articolul 44, aplicația D) Conditii echipamente: Motorul oprit (vezi -10) Rampa coborâtă (vezi -10) Toate radiourile și încălzitoarele sunt oprite (vezi -10) Capacul cutiei bateriei a fost îndepărtat (pagina 13-3) Sertarul bateriei deschis (pagina 13-24) CONFIGURARE INIȚIALĂ Instrumente: Personalul necesar: Mecanic de unitate Referinte: Vedeți-vă -10 CONECTAȚI 1.Deconectați bateriile (pagina 13-2).2.Verificați toți conectorii electrici, ștecherele de tun, și cablaje kit de testare a alternatorului.