1.2.3.4.5.Instalați cablurile circuitului cablajului principal frontal 75A și 75B pe comutatorul luminii stop. Scoateți panoul de instrumente pentru acces. Vezi sarcina: scoateți suporturile de pe panoul de instrumente și cablul de masă (pagina 11-2). Scoateți ștecherul cablajului principal frontal (1) de la iluminare mufa comutatorului de comandă (2). Măsurați rezistența între cablajul principal din față mufa (1) pinii K (3) și A (4) cu ambele direcție pârghiile blocate în poziţia frânei de mână. Multimetrul citeşte 0 ohmi?NU 1. Hamul principal frontal defect circuitul 75A și/sau 75B.I 2.Anunțați-vă supervizorul.1.Înlocuiți întrerupătorul principal al luminii (pagina 11-9).2.Verificați că nu au fost găsite defecte.I 3-90 TM 9-2350-261-20-1 1.2.3.4.Demontați fișa (1) din circuitul cablajului principal spate 22 cricul (2) pe lampă spate stângă sau circuit defect 23 mufa de la mufa de pe coada dreapta defectuoasă lumina. Rotiți maneta comutatorului luminii principale pe controlul luminii comutați la STOP LIGHT sau la BO MARKER. Măsurați tensiunea între circuitul 22 (în stânga) mufa (1) sau circuitul 23 (dreapta) fișă și împământare cu ambele pârghiile de direcție blocate în poziția frânei de parcare.