2. Scoateți fișa circuitului 328/27K (1) din DIFF OIL Indicator HI TEMP (2).3.Măsoară rezistența dintre circuitul 328 și masă.4.Multimetrul fură mai mult de 0 ohmi?1.Înlăturați firul jumper.2.Instalați mufa pe diferențial comutator de temperatură ridicată a uleiului compartimentul motorului.3.Înlocuiți uleiul diferenţial ridicat ansamblu indicator de temperatură (pag. 11-22).4.Verificați că nu au fost găsite defecte.Y ES 1. Scoateți ștecherul cablajului motorului (1) din partea principală din față mufa cablajului (2) la peretele etanș.2. Măsurați rezistența între mufa cablajului motorului (1) pinul A (3) și masă.3.Multimetrul citește 0 ohmi?1.Înlăturați firul jumper.2.Instalați mufa pe diferențial comutator de temperatură ridicată a uleiului compartimentul motorului.3. Instalați becul indicator, garnituri, și lentile.4.Reparare cablaj motor circuitul 328 (pagina 14-3).5.Verificați că nu au fost găsite defecte.1.Îndepărtați firul jumper.2.Montați ștecherul pe indicatorul DIFF OIL HI TEMP. montaj.3.Reparați circuitul cablajului principal față 328 (pagina 14-3).4.Verificați că nu au fost găsite defecte.