Comparați rezultatele ambelor măsurători cu limitele din vehiculul/echipamentul TM sau cu limitele de pe reversul acestui card.5.Dacă oricare dintre măsurători este în afara limitelor normale, verificați borna și conexiunile bateriei și verificați nivelul electrolitului bateriei. Apoi efectuați ambii măsurători a doua oară.6.Dacă testul de schimbare a rezistenței bateriei (75 sau 79) scade după a doua măsurătoare, atunci acumulatorul este în stare proastă. Testați fiecare pereche de serie la determinați care este bun și care este rău.7.Dacă testul de rezistență internă a bateriei (73 a 77) eșuează după a doua măsurătoare, atunci bateria trebuie reîncărcată. Schimbarea 1 3-254,3 TM 9-2350-261-20-1 CARD DE TEST PENTRU BATERIE STE/ICE 3-254,4 Schimbarea 4 S T E / l C E B A T E R Y P A C K ​​T E S T C A RD TM 9-2350-261-20-1 Schimbarea 1 3-255 DEPANAREA CIRCUITULUI DE ÎNCĂRCARE STE/ICE-R Trusa de scule pentru mecanicul general (articolul 30, Set de testare STE/ICE-R (articolul 71.1, App Aplicația D) D) TM 9-4910-571-12&P Defecțiuni ale sistemului de încărcare (pagina 3-55) Referințe (continuare): TM 9-2350-261-20-1 CONFIGURARE INIȚIALĂ Instrumente: Personal necesar Mecanic de unitate Referinte: vezi-ți-10 Conditii echipamente: Motorul oprit (vezi -10) Operatorul blocat (vezi -10) Paleta de tăiere coborâtă (vezi -10) Ușa de acces la centrala electrică deschisă (vezi -10) Alimentarea STE/ICE-R conectată (pagina 3-275) 1.