Raza acestei zone este de trei la sută din fix- distanță până la stație sau 500 de picioare (1.000 de picioare pentru radarul de control al traficului aerian sistem de baliză [ATCRBS]) oricare dintre acestea este mai mare.Toleranțele nu sunt atribuite pentru un ID fix de țintă sau un indicator de țintă în mișcare.3-6. Pentru aeroporturile secundare, serviciile radar există în punctul în care aeronava părăsește sau intră în marginea inferioară a modelului de acoperire radar.The modelul de acoperire verticală va îndeplini cerințele operaționale ale facilitate atât pe orizontală (distanța de la antenă la marginea exterioară) iar planurile verticale. Nicio toleranță nu este atribuită pe orizontală; cu toate acestea, a punerea în funcțiune completă a radarului este necesară pentru verificarea acceptării pe verticală.3-7.Radarul utilizat pentru apropieri de supraveghere trebuie să prezinte o țintă utilizabilă revenirea prin cursul final.Abordările de supraveghere trebuie să îndeplinească cele următoarele toleranțe, sau acestea vor fi anulate.(cid:122) Drept în apropierea pistei.Cursul de apropiere de supraveghere linia va coincide cu axul pistei extins.