Aici începe abordarea finală. Numai radarul primar va fi folosit pentru a efectua abordări PAR. Retururile de baliză nu vor fi folosite pentru efectuează apropieri finale ASR, cu excepția cazului în care există o urgență și pilotul este de acord cu utilizarea lor.3-48. Când este de dorit să se facă acest lucru, țintele farului pot fi deplasate la un interval ceva mai mare decât randamentele lor primare respective.O facilitate va emite o directivă care specifică relația standard dintre primare returnări și bara bară de control al semnalizarii a returnărilor secundare. Această directivă este emis indiferent dacă se face sau nu o reglare a farului.Maximul admisibil deplasarea este de o jumătate de milă aplicată în trepte de un sfert de milă.SECȚIUNEA II – URMĂRIREA ZBORULUI 3-49.Procedurile din acest capitol pentru urmărirea zborului și spațiul aerian management sunt pentru utilizare în și în jurul zonelor de cantonament, zone de antrenament, și intervale. Cu toate acestea, acest lucru nu exclude utilizarea lor într-o tactică mediu.SCOP RESPONSABILITĂȚI 3-50.