Pasul 9.Dacă crucea orizontală nu cade exact pe țintă, întoarceți-vă șurubul tangent al scalei de cotă până când o face. Pasul 10. Observați citirea scării de cotă. Abaterea de la 180 de grade este eroarea aparentă a semnului de referință și este dublu față de real eroare.Pasul 11.Dacă reticul vertical nu cade pe țintă, iar aparentul eroarea depășește 0,02 grade, referiți-vă la întreținerea eșalonului superior. D-15. Teodolitul va fi poziționat conform criteriilor pentru radar de apropiere de precizie.Figura D-4 până la figura D-9 arată cum să poziționați și repoziționați Teodolitul.Dacă o aeronavă echipată cu Sistemul automat de inspecție în zbor nu este utilizat pentru punere în funcțiune inspecția, un Teodolit va fi folosit pentru a determina unghiurile de alunecare inclusiv limite mai mici de siguranță. Pentru o evaluare a performanței unității PAR, Teodolitul este plasat cât mai aproape de pistă. Cu toate acestea, trebuie să fie plasat înaintea punctului de interceptare a pistei (RPI) pentru a minimiza sau eliminați diferența de înălțime dintre RPI (touchdown) și D-9 FM 3-04.303 (FM 1-303) ________________________________________________________________ Locația teodolitului; această diferență include înălțimea Teodolitului ocular.