O unitate are o nevoie urgentă de un articol și SPO își dă seama că nevoia nu poate fi îndeplinită decât de la CONUS.Dacă G3 nu este deja implicat, SPO îl va implica, folosind TALO pentru a informa JAOC a nevoii urgente/de urgență de sprijin cu aripi fixe.Simultan, the SPO continuă să transmită cererea prin canale logistice cererea ajunge în cele din urmă la JMC, unde este sarcina oficială a aeronavei trimis la JAOC.ECHIPAMENTUL AIRLAND/AIRDROP RETROGRAD 4-20.Dacă paletul Air Force 463L (cu materialul de plasă asociat) este defectat la aerodrom, acesta nu ar trebui să părăsească zona de triaj. Prin urmare, ar trebui să fie ușor de preluat și returnat la sistemul de distribuție. unitățile de avans (cum ar fi liniile de comunicații aeriene Clasa IX [ALOC]) trebuie să fie retrogradat la zona de triaj. Pentru a oferi prioritatea corespunzătoare, aceasta echipamentele aeriene trebuie să fie încorporate în platforma generală a teatrului program de management.