(9) Verificat dacă luminile INTERFERENȚE și SCB FLT sunt aprinse. (10) Comutatorul CARGO HATCH OVERRIDE ridicat și menținut. (11) Lumina SCB FLT stinsă; CDT nu afișează HATCH INTERFERENCE în (13) S-a eliberat comutatorul CARGO HATCH OVERRIDE. (14) S-a mutat comutatorul TDS pe OFF.c. Standarde.A descărcat lansatorul Stinger.d. Măsuri de performanță.(1) Ușile de acces la lansatorul Stinger deschise. (2) Ușa de acces inferioară SVML a fost îndepărtată. (3) Rachetele Stinger descărcate de pe lansator. (4) S-au instalat capace de protecție pe porturile sticlei de lichid de răcire și au fost automatizate (5) Ușă de acces inferioară SVML instalată. (6) Ușile de acces SVML superioare și inferioare închise. (12) Comutatorul palmier al Gunnerului apăsat și lansatorul depozitat. Comutatorul palmier al Gunnerului 7-18 FM 3-22.1 a. Sarcină. Operați Linebacker-ul în modul ENGAGE.b.Condiții. Având în vedere un Linebacker M6 complet operațional cu un zbor captiv d. Măsuri de performanță.(1) Comutatorul SCB MODE rotit în poziția modului ENGAGE.(2) S-a verificat că SCB a afișat lumini prezente de rachetă (MSL PRESENT) pentru fiecare (1) Comutatorul ARM-SAFE-RESET de pe WCB sa mutat în poziția RESET, apoi în SAFE.