(1) Timpul începe. Timpul începe când fie un echipaj trage prima rundă, fie când toți țintele sunt complet expuse (blocarea țintei) și vehiculul de tragere este oprit într-o carenă- Poziția de defilare. NOTĂ: Timpul de amenințare începe pentru angajamentele blindate de defilare a turelei când toate țintele sunt complet expus.(3) Resetarea timpului. Dacă timpul de expunere BFV nu a fost depășit, atunci timpul se resetează atunci când (2) Timpul se oprește. Timpul se oprește pentru fiecare țintă individuală dacă, în timpul unei angajamente, vehiculul care tragă începe să se deplaseze înapoi într-o poziție de defilare a turelei, ținta este ucisă sau timpul de expunere țintă expiră.vehiculul de tragere începe să se deplaseze înapoi într-o poziție de defilare a turelei.g. Angajamente în zona coaxială. Într-o luptă defensivă, BFV de tragere începe în defilarea turelei, apoi se mută în defilarea carcasei pentru a angaja ținte din zona coaxială. Pentru zona coaxială angajamente, timpul se oprește când o țintă IRETS este ucisă.h. Linebacker.Într-un angajament ofensiv sau defensiv, Linebacker poate angajați ținte aeriene din poziția de defilare a turelei sau în mișcare.