d. Orientați-vă pe obiectivele de formare. Pe măsură ce discuțiile se îndepărtează de obiective, evaluatorul trebuie să readucă discuțiile pe drumul cel bun. Evaluatorul ține discuțiile pe subiect pentru a folosi cât mai bine timpul valoros AAR.e. Căutați participarea maximă. Evaluatorii trebuie să se asigure că toți participanții sunt auziți și nu lăsați o persoană să monopolizeze discuțiile. Dacă un membru nu a participat, acesta evaluatorul îi pune o întrebare directă precum: „Ce făceai în acest timp?” și discutat, evaluatorul rezumă rezultatul și soluția.f. Rezumați pentru a sublinia punctele cheie de învățare. Pe măsură ce se descoperă punctele slabe 8-22 FM 3-22.1 g. Prezentare generală a evenimentului. Evaluatorul închide RAA prin revizuirea punctelor forte și punctele slabe în raport cu standardele armatei. De exemplu, „(Echipaj), am constatat că în timpul a patra implicare, nu ai reușit să angajezi ținta AP. Acest lucru i-a dat timp să plaseze a Killing Burst pe BFV-ul tău. După discuția pe care tocmai am terminat-o, acum știi cum să faci evitați această greșeală pe viitor.