Acest proces de gândire permite elevilor pe care tu nu le faci selectați pentru a răspunde la timpul întrebărilor gândiți-vă astfel încât să poată adăuga la raspuns . Am dezvăluit-o răspundeți-l Figura 5-3.-Tehnica de întrebări în cinci pași. întrebarea poate să surprindă și să tulbure unii elevi atât de mult încât s-ar putea să nu poată răspunde, chiar dacă știu răspunsul. Spuneți întrebarea în mod clar, oferind un gând central, prin plasare cuvântul interogativ de la începutul enunțului pentru a atenționa elevii că o întrebare este vine. Nu repetați întrebarea și nu modificați formularea întrebării decât dacă este necesar. După ce ați adresat o întrebare, faceți o pauză pentru a lăsa timp elevilor să se gândească la răspunsurile lor. Variați durata pauzei în funcție de dificultatea întrebării și de nivelul al studenți. Majoritatea instructorilor nu reușesc să se oprească suficient de lungă după ce își pun întrebările.