Te aștepți la student pentru a putea îndeplini aceste abilități cu un anumit grad de încredere și competență. EXEMPLU: Folosiți tabla/panoul de ajutoare vizuale ca medii de instruire. NOTĂ: Înainte de a trece la nivelul următor, trebuie să subliniem că acest obiectiv exemplu ar putea se aplică la fel de bine la nivelurile doi și trei ca și la nivelul patru. Evident, totuși, tu ar măsura în mod diferit realizarea obiectivului de către elev. Ar trebui să vă așteptați la multe mai mult un elev în calea performanţei competente la nivelul patru decât la nivelul doi.Adica de ce trebuie să înțelegeți nivelul dorit al instruirii și rezultatele învățării așteptat ca rezultat al acelei instrucțiuni. În timp ce aceasta este responsabilitatea specifică a curriculumului dezvoltatorii, tu, instructorul, trebuie să obții rezultatele de formare dorite ale învățării obiective.66 Răspuns deschis complex (Nivelul 5) La acest nivel în domeniu, ar trebui să vă așteptați ca studentul să demonstreze un grad înalt de competenţă.