68 C E S T A N D A R D E L E M E N T Standardul specifică criteriile pe care trebuie să le îndeplinească performanța elevilor. Standardele sunt definit în mod normal ca timp, precizie, cantitate, viteză sau altă măsurătoare cuantificabilă. Ca și în cazul elementului de condiție, dacă elementul standard apare în obiectiv depinde asupra cât de critic este pentru a determina realizarea de către elevi a obiectivului.Dacă trebuie măsurarea performanțelor elevilor în funcție de anumite criterii, apoi obiectivul de învățare va include elementul standard.Dacă nu este inclus, se presupune că standardul este 100 la sută.Exemple de standardele sunt următoarele: .. . 40 de cuvinte pe minut. . . . plus sau minus un gram. . . . fără eroare.TIPURI DE OBIECTIVE DE ÎNVĂŢARE Există mai multe tipuri de obiective pe care le puteți întâlni din cauza terminologiei diferite diferite abordări de dezvoltare. Tipurile pe care este cel mai probabil să le găsiți, totuși, sunt desigur, obiective terminale, subiecte și posibile.