FIȘE DE CONTUR Fișele de schiță (fig.9-6) oferă o schiță a punctelor majore de discuție ale subiectului fișa schiță permite elevilor să urmărească progresul unui subiect.96 FIȘA PROBLEMEI B000-1-24-2 DIAGNOSTICUL PERFORMANȚEI GRUPULUI A-012-0011 REV A FIȘA 1 din 4 Abilitatea de a evalua performanța elevilor și a grupului este dezvoltată prin practică. Scopul problemei Fișele B000-1-24-2 până la 1-24-10 trebuie să furnizeze date pe care le luați în considerare și să vă permită să determinați de ce performanța a fost slabă. Folosind datele furnizate mai jos, diagnosticați cauza(ele) probabil(e) ale grupului sărac performanţă.GHID STAGIAR A.INTRODUCERE B.PROBLEMA 1. Clasa nr: 041 2. Testare: un nou: # b. Exista: 3. Timp de practică: a.Programat: N/A b. Primire: N/A 4. Programul de testare a.Ziua săptămânii: miercuri.b.Timp de la ultimul test: O săptămână.5.Abilități esențiale: O verificare a pregătirii din clasă a relevat faptul că elevii au venit la clasă având stăpânit obiectivele suport în lecțiile anterioare.