2.3.4.Vezi Atingere Miros Auz 1.2.3.4. recunoaştere împlinire acceptare dragoste 1.2.3.4. părtinire caracterul practic recunoaştere joc cinstit 1.2.3.4.Fizic Emoţional Atitudinal Intelectual 1.2.3.4.Stimulare semnificativă Experiență structurată Aplicații aplicate Practică corectă 1.2.3.4.Incompetenţa Nesinceritate Failibilitatea Imaturitate 2–47.Dintre caracteristicile comune cele mai multe elevii împărtășesc, care dintre următoarele cauzează formarea elevilor opinii rapid?1.O nevoie de încredere în sine O credință în maturitatea lor 2. O capacitate de evaluare 3. O nevoie de recunoaștere 4.12 2-53.Care dintre următorii individ diferențele este cea mai evidentă printre elevi?2-54.Care dintre următorii individ diferențele joacă un rol major în antrenament?2-60.ȘTERS 2-55.Care dintre următorii individ diferențele joacă un rol major în alcătuirea majorității claselor?2-61.O abordare teoretică, analitică la învățare, cum ar fi prelegeri de experți, oferă cea mai bună învățare situație pentru care dintre următoarele tipuri de elevi?