Minimizarea și prevenirea distragerilor le permite subordonaților la misiune realizare.Liderii trebuie să se asigure că sarcinile suplimentare sunt în limitele capacităţilor unităţii sau organizație.Dacă nu sunt, liderul trebuie să caute alinare mergând la superiori și să clarifice impactul care volumul de muncă suplimentar pe care îl are asupra unității.Liderii cu experiență anticipează sarcinile ciclice de lucru și programul în consecinţă.Liderii competenţi vor lua decizii bune cu privire la momentul în care să preseze Soldaţii şi civilii şi când să vă ușurați înapoi și să vă concentrați pe una sau două sarcini cele mai importante dacă performanța este în declin. să acordați toată atenția 9-28. Liderii scanează în mod constant ceea ce se întâmplă în mediul de lucru și în misiune. Cu aceasta conștientizarea situației, liderul va recunoaște când situația s-a schimbat sau când planul nu este atingerea efectelor dorite.Dacă situația se schimbă semnificativ, liderii vor lua în considerare opțiuni pentru procedura, inclusiv revizuirea oricăror situații neprevăzute care au fost dezvoltate pentru a face față unor circumstanțe noi.