12 octombrie 2006 FM 6-22 9-5 Capitolul 9 Tehnici de evaluare 9-35.Există multe moduri diferite de a culege informații în scopuri de evaluare. Acestea includ întrebarea membrii echipei întrebări pentru a afla dacă informațiile ajung la ei, întâlnirea cu oameni pentru a se întreba dacă sarcinile și obiectivele sunt adecvate și verificarea sincronizării planului. Evaluarea poate implica și cercetarea și analiza bazelor de date electronice. Indiferent de tehnicile pe care liderul le explorează, este important ca informațiile să fie verificate ca fiind exacte.9-36. Deși personalul și subordonații cheie gestionează și procesează informațiile pentru organizații și lideri, acest lucru nu îi scutește de responsabilitatea de a analiza informațiile ca parte a deciziei- procesul de elaborare.Adesea, liderii extrag informații din diverse surse pentru a putea compara informații și creați o imagine multidimensională. Adesea, liderii realizează acest lucru trimițând legătura ofițeri familiarizați cu intenția comandantului lor, precum ochii și urechile lor.