12-13. La nivel strategic, liderii trebuie să se asigure că viziunea lor este clară pentru a evita confuzia între comun și forțelor multinaționale. Acest lucru le permite fiecăruia dintre ei să transforme un concept operațional în planurile lor de acțiune. La 14 noiembrie 1990, generalul Norman Schwarzkopf, comandantul Comandamentului Central al SUA, a sunat 22 12-2 FM 6-22 12 octombrie 2006 dintre comandanții săi de top la Dhahran, Arabia Saudită, pentru a oferi viziunea și conceptul său pentru Operațiunea Desert Storm. Rezultatul a fost un exemplu de claritate și simplitate. Leadership strategic De la viziune la victorie GEN H. Norman Schwarzkopf știa că acest briefing din 14 noiembrie 1990 a fost probabil cel mai important al lui în timpul fazei de planificare a Furtunii în Deșert.Dorea pentru a se asigura că nimeni nu va pleca cu întrebări despre misiunea care urmează. El și-a prezentat analiza forțelor irakului: puterea lor, dorința lor de a folosi armele chimice, împreună cu slăbiciunile lor. El a subliniat punctele forte ale sale propriile forțe și apoi și-a dezvăluit viziunea.